tisdag, maj 18

uppladdning

Idag har jag fått massage. Det var ju välbehövligt, kan vi väl säga... Det var väldigt stelt både här och där. Jag ser det som min uppladdning inför helgen. Måste ju vara i topptrim om jag ska orka tjoa och heja fram dansarna...

Vissa dansare behöver just nu lite mer peppning än andra. Tänker på dem lite extra...