söndag, maj 16

söndag

Igår var det sommar ute. Det är det inte idag... Men vi har tagit en lång cykeltur i alla fall. Sen sparkade vi boll. Jag fick skäll hela tiden för att jag inte sköt tillräckligt långt, hårt och högt. "Mäh, jag står ju faktiskt här borta..." gick Kalle runt och muttrade. Jag får nog träna lite tills nästa gång.