
Okej, nu är det en vecka kvar till årets händelse. SM-tävlingar i dagarna två. Nästa helg är det stort partaj i Bombardier Arena i Västerås. Nu är det dags att börja ladda, alla dansare!!! Nu börjar vi äta rätt, sova rätt och framför allt träna rätt. Nu jäklar, nu kör vi!!!