lördag, augusti 28

hjälp

När jag ser den här bilden inser jag att jag nog ska sluta köra upp min iPhone i ansiktet på sonen i tid och otid. Inte bara det att jag misslyckats totalt med att ta en bild på två personer, men kolla hans blick. Om jag aldrig har fått the evil eye förut, så har jag det nu. Jisses.

Omen-killen kan ju dra sig tillbaka. Kallemannen is here. And he will find you...