
Okej, nu har jag fattat. Nu förstår jag hur man bäst får saker att hända. Var lite obekväm. Ifrågasätt saker. Bli lite småförbannad. Då verkar det funka.
Jag vill ju helst inte jobba så. Jag vill att alla ska ha samma positiva syn på saker och ting som jag har. Samma tro på att allt faktiskt kan funka. Bara man är lite flexibel och inte fastnar.
Så jag hade ingen plan B. Nu har jag det. Att vara obekväm verkar funka. För nu händer tydligen allting på en gång.