Längsta måndagen på väldigt länge... Kanske ska skippa mina sista kunder för dagen? Skolka lite från jobbet...
Eller nej, det går ju inte. Nej, bit ihop nu Anna och kör det sista! Japp, det gör vi. Nu kör vi så det ryker!
Känner mig lite splittrad just nu....