
Vilken tur att jag inte skolkade från jobbet igår! Eller det gör jag ju aldrig egentligen...
Igår fick jag lära mig mer om livet och mig själv under 45 minuter än vad jag gjort under nästan hela mitt liv. I alla fall kändes det så. Jag var helt vimmelkantig när jag kom hem. Var tvungen att sitta och försöka sortera alla tankar som fanns.
Vad allting handlar om behåller jag för mig själv. Men nu förstår jag varför vissa saker händer. Och varför vissa känslor ibland blir så starka att jag inte kan värja mig, även om jag skulle vilja....