fredag, januari 16

Fredag igen!

Jahapp, då var det fredag igen och dags att titta på Let´s Dance. Det känns nästan som ett måste med tanke på vad jag har för yrke. Sen blir det ju lite extra roligt av att man faktiskt känner några stycken, till och med varit lärare åt några.... Min favorit efter förra fredagen blev ju så klart Morgan! Oj, vad han kunde dansa!! Kalle tycker jättemycket om att sitta och titta på danserna på nätet, han sover ju alltid när det sänds på TV....

Ikväll hoppas jag verkligen att Isabella "Blondinbella" ryker! Snacka om överreklamerad tjej!! "Jag är bäst, jag ska skriva Let´s Dance-historia"... suck.... åk hem! Jag menar... eh... sträckta knän, någon? Nej, är man så kaxig innan och sen inte kan leverera, då ska man inte vara kvar. Ta Kitty till exempel, hon kan absolut inte dansa, men hon VET OM att hon inte kan det. Då kan det ju bara bli bättre liksom...

Ser fram emot den dagen när Robert sitter i juryn ihop med Sandra, medans Simon och Miranda försöker få någon kändis att hålla takten, rulla med höfterna och ha rätt "fottarbete". Ha,ha, DET programmet skulle jag inte missa en sekund av!!!

Förresten, dagens hjälte: flygkaptenen som landade ett plan i Hudson River precis bredvid Manhattan. Vilken kille, inte en passagerare skadades!! Den kaptenen får gärna styra nästa gång jag ska ut och flyga...