Jag ska nog aldrig mer klaga över min hälsa. Aldrig mer gnälla över en liten förkylning. Eller att man har lite ont i kroppen på diverse olika ställen. Det finns dem som har det mycket värre. Som verkligen åkt på en käftsmäll av livet.
Det blev jag påmind om idag. Nu är jag bara tacksam över att få må bra. Över att mina nära och kära får vara friska.
Sen kommer jag nog fortsätta bli vansinnig över dumma saker som händer på grund av dumma människor, men jag är åtminstonde frisk och kry. Inte alla förunnat.