torsdag, september 2

känsliga läsare varnas


Okej, upptäckte nyss att våran katt behöver avmaskas. Har aldrig varit med om det förut, eftersom Smilla är min första utekatt. Det var väl inte alls någon trevlig upplevelse. Jag skulle nog vilja påstå att det var riktigt vidrigt, faktiskt.
Jag har nu tvättat mina händer 376 gånger på tjugo minuter. Är inte så där värstans sugen på att äta något mera idag, faktiskt...