Ursäkta kraftuttrycket, men igår kväll satt jag och läste lite på text-TV. Kommer till sporten. Då stannade hela världen för ett ögonblick.
"Zlatan missade träningen ikväll". Va fan... Zlatan....å herregud....
MISSADE HAN TRÄNINGEN IKVÄLL!!!!!
Hela min värld snurrade. Nu är det slut, tänkte jag. Tack och hej. Kunde knappt andas. Rullgardinen drogs ner. Finito.
.jpg)