tisdag, augusti 31

helvete!

Ursäkta kraftuttrycket, men igår kväll satt jag och läste lite på text-TV. Kommer till sporten. Då stannade hela världen för ett ögonblick.
"Zlatan missade träningen ikväll". Va fan... Zlatan....å herregud....
MISSADE HAN TRÄNINGEN IKVÄLL!!!!!
Hela min värld snurrade. Nu är det slut, tänkte jag. Tack och hej. Kunde knappt andas. Rullgardinen drogs ner. Finito.
Hur ska vi kunna gå vidare efter det här? Hur ska det nu bli med allt? Vad ska vi säga till barnen?
...eller så kanske vi kan diskutera lite viktigare saker, typ att jag nyss pillade ut lite skräp ur naveln...