
Okej, från och med nu ska jag börja fokusera på rätt saker. Har faktiskt varken tid eller ork för att bry mig om fel saker. Så, från och med nu skippar jag dumma människor som inte har något bättre för sig än att sprida dynga överallt. Vissa saker lämnar jag nu över till andra som har lite mer energi än jag och som inte har åkt på riktigt lika många käftsmällar.
Från och med nu ska jag sprida dansglädje till alla barn och ungdomar som inte vill något hellre än att få ha superkul. Det är ju det jag brinner för, egentligen. Resten känns nästan som ett avslutat kapitel från och med idag...
JR Ewing, släng dig i väggen! Det finns dem som är mycket värre. På riktigt, alltså...