måndag, februari 9

Inte helt nöjd

Det finns kvällar på dansskolan då det inte känns helt hundra, det känns som att man skulle kunna göra det mycket bättre... Igår var en sån kväll. Jag har skyhöga krav på mig själv och när jag åkte hem igår efter fem timmar på studion, var jag inte helt nöjd. Att jag legat totalt däckad de senaste dagarna tar jag absolut ingen hänsyn till. Knäpp! Jag har mycket större tålamod med mina elever, de tycker jag alltid gör sitt bästa. Det är mig själv som jag inte ger ärlig chans, det ska vara perfekt, direkt... Nu var jag tydligen inte ensam om att ha varit sjuk, det var otroligt många borta igår och då kanske det inte gjorde så mycket att jag hade en "sisådär"-kväll. Men det bästa med att känna så, är ju att jag får ju alltid en ny chans. Ikväll kör vi igen och då ska jag minsann känna något helt annat i bilen på väg hem!!!

Kalle är hemma med mig idag, han är egentligen frisk nu, men vi tar en dag till hemma för säkerhets skull. Men idag ska vi minsann ut i snön, äntligen!! Som vi har längtat... Så idag blir det pulkaåkning i lagårds-backen med kossorna som publik...

Skön bild på en skön kille..