söndag, februari 8

Dags för nya tag

Då var det söndag igen och snart dags för mig att bege mig till dansskolan. Nu gäller det bara att ignorera det faktum att man legat sjuk, att man tappat all kraft, och ösa på som vanligt. Fast riktigt som vanligt blir det nog inte, lite lugnare måste jag nog ta det. Då är det tur att jag har otroligt duktiga elever, som vet hur de ska jobba igenom kroppen på uppvärmningarna + att de kan ösa på själva utan min hjälp.

Idag har jag även en privatlektion med gruppen Experience innan mina vanliga kurser börjar. Det är sex st jättegoa tjejer som mitt tränarhjärta klappar lite extra för. Dels för att de är så fantastiskt duktiga dansare som verkligen satsar allt, dels för att de helt enkelt är ett gäng mysiga tjejer. Sådana elever kan man inte få nog av! Och tur som jag har, så har jag massor med just sådana elever på mina kurser!!