onsdag, januari 14

Ljuva minnen....

Pratade med min kompis Petra häromdagen, hon berättade att hon bokat en resa till New York i juni.... Genast började hela min kropp att längta dit!! Jag är helt förälskad i den staden, den är förknippad med så otroligt mycket glädje!! Dels har jag några riktigt sjuka dansminnen därifrån, dels så gifte jag mig där i somras. Jag skulle aldrig vilja bosätta mig där och absolut inte låta mitt barn växa upp där, men att åka dit bara för nöjes skull, det är helt fantastiskt!! Jag känner saker där som jag aldrig känner någon annanstans, hela jag bara liksom förändras... Nu bor ju även min absolut bästa kompis, Helena, inte långt ifrån NY så jag har bara ännu fler anledningar till att längta dit!

Totte pustar ut vid biblioteket


Times Square


Nygifta!



Frukost i Central Park


Helena, saknar dig!!

Vill åka dit nu, omedelbums!!! Jag vill gå längs med Broadway, shoppa i roliga affärer, ta danslektioner på Broadway Dance Center (favoriten bland dansskolor där), sitta på trappan till biblioteket o bara glo på alla roliga människor... NU!!!!!