onsdag, april 10

dagen

Okej. Vad händer idag då i mitt lilla liv, kanske ni undrar? Jo, det ska jag tala om för er.

Det som hände tidigare idag var att jag och Lillgangstern hade en liten fight på morgonkvisten. Som slutade med "mamma, man får faktiskt inte tvinga barn" och "nähä, men strunta i vad jag säger då så kanske du till slut blir jättesjuk och får ligga på sjukhus ett tag!". Mysigt värre.

Det som händer nu är att jag om en liten stund ska ta emot första kunden här. En omtyckt gammal stammis som jag inte träffat på jättelänge. Hon som är runt 75 år och som brukar ha med sig nybakat bröd till mig. Det känns som att jag sitter och väntar på en kompis att bubbla lite tjejskvaller med.

Det som händer senare idag är att jag och Sandra ska sortera en miljard KDC-plagg till alla som har beställt. Inte en miljard kanske, men väldigt många i alla fall. Ikväll mellan 18.30 - 19.30 kör vi allmän utdelning på dansskolan till alla som beställt. Kom kom!

Då vet ni.